Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Texter finns det...

Av sara westberg - 31 mars 2011 09:44

Ju huuuur många som helst av ju... men dessa tre är väl för mysiga...


Kärleksvisan.

Var inte rädd, jag går bredvid dig. Kom ta min hand, jag håller i dig. Här i min famn, kan du våga tro. Sänk dina murar, jag ger dig ro. För att jag älskar dig, så som du är och jag vill ge dig allting jag har. Låt mig få bära dig när du är svag, för du betyder allting för mig. Var inte rädd, jag går bredvid dig. Nu är jag din och nu kan jag andas. Här blir jag kvar, för här vill jag stanna. Se på oss nu, livet är vårt. Ser du den framtid som vi, vi kommer få. För att jag älskar dig, så som du är och jag vill ge dig allting jag har och låt mig få bära dig när du är svag, för du betyder allting för mig. Ja, jag ska älska dig så som du är och jag vill ge dig allting jag har. Så låt mig få bära dig när hoppet sviker. Du betyder allt för mig. Var inte rädd, jag står bredvid dig för du betyder allt för mig.
 
För att du finns.
 
 
Lätta spår i sanden Och en vind som smeker ömt Jag är så lycklig att jag fann den Den lyckan som jag alltid drömt Så kom närmre mig Låt mig värma dig För att du finns För att du kan Du leder vågorna mot land Du river murarna mot världen För att du ser För att du förstår Nu lyser himlen där jag går Du tar min hand och visar vägen När du står framför mig Då ter sig allting som det ska Så kom närmre mig För att du finns För att du kan Du leder vågorna mot land Du river murarna mot världen För att du ser För att du förstår Nu lyser himlen där jag går Du tar min hand och visar vägen För att du älskar idag För att du älskar som jag (För att du finns) (För att du kan) (Du leder vågorna mot land) Du river murarna mot världen För att du ser För att du förstår Nu lyser himlen där jag går Du tar min hand och visar vägen För att du älskar idag För att du älskar som jag Som jag
 

För kärlekens skull

 


Utanför fönstret slår våren ut. Marken blir grön igen. Allt som var dött, väcks till liv, det kan också vi Mm.. Så länge vi andas. Ute till havs styr en fiskebåt. Längs en fri horisont. Den gungar så tryggt in mot hamn som jag i din famn. Mm.. Så länge vi älskar. Det är för oss solen går opp. Lyser som guld, för kärlekens skull Solen går upp, så oskuldsfull Lyser på oss för kärlekens skull. Högt på ett berg står en katedral, och pekar upp mot skyn. Men det är för himlen i dig, och jorden i mig Mm.. Vi älskar varandra. Det är för oss solen går opp. Lyser som guld, för kärlekens skull Solen går upp, så oskuldsfull Lyser på oss för kärlekens skull. Mmmm... Lyser som guld, för kärlekens skull Lyser på oss, för kärlekens skull
 
       
         
                     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara westberg - 14 juni 2011 11:35

Bloggen till www.finest.se/alwalouise2010 hänge mä va....

Av sara westberg - 14 juni 2011 09:15

var det i går... =0p 9270 gr och 71 cm lång.. =0) ytterligare ett OK i rumpan för vår prinsessa... Var även till gammelmormorsmor på kaffe, å sen vidare till Maria å Sigge.. =0) Mkt trevlig dag ... I dag blir det nog lugnt om ingen kommer med n...

Av sara westberg - 13 juni 2011 07:05

Coolt att man förra året vid denna tid va gravid.. sån där lagom fin mage sen blev den gigantisk å ja iofs fin ändå.. :) Å världens finaste unge kom ut... I natt har hon sovit mellan typ 20.30-07... I går sov hon middag mellan 13-14 sen va hon vak...

Av sara westberg - 9 juni 2011 07:52

Är Alwa-Louise, När ska de gå över tro??  Pappa går ju bra men är det mamma så är det mamma, Puh å hon blir vansinnig om hon inte får komma till mig.. ja ja, min älsklings bebis.. I går kväll hade hon vansinnes utbrott vid läggning jag ville att hon ...

Av sara westberg - 8 juni 2011 12:33

Dagen efter tisdag å tisdagen bjöd på ett oväder delux... fyyy fan vad det blinka å small... hua hua hua... Jag va rädd faktiskt.. ;0) Åh inte gjorde det nå i lugten heller för lika kvalmigt å fuktigt å kvavt i dag... Men men.. Sommar sommar sommar.....

Ovido - Quiz & Flashcards