Alla inlägg den 1 mars 2011

Av sara westberg - 1 mars 2011 21:27

Det är något man kan dö av, jag va nära nyss men återuppstod lite snabbt. Mobil bloggar igen så här kvälls tid. Kommer snart att somna å funderar på å dra mig in i sängen redan nu eller ligga kvar här i soffan. Stefan jobbar än i går va han hemma vid halv 12. Se hur sent han dyker upp i kväll. I morgon har jag tvätt tid 10-13 behövs verkligen.typ slut på underkläder i min låda å alwa-louise bodysar börjar sina. Blir så nu mår hon äter smakis å gröt fast hon har haklapp har hon käk överallt. Ska ta å lära wilma massera lite snabbt tänkte jag. Är i behov av massage å hon är ju klok som en bok så lite massage borde hon fixa. Ja ja nej nej nu måste jag nog vila lite i reklamen :-D det vill säga god natt

Av sara westberg - 1 mars 2011 07:10

Kan man ju säga. Alwa-louise vaknar i tid dvs vid 06 å har då inga planer på å somna om så upp å hoppa morsan. Hon har ju i och för sig sovit sen halv 8 i går kväll med mat vid 12å 04.45 å så upp vid 06 . Nu har vi ätit frukost hon gröt å jag kaffe å smörgås la oss på soffan nu se om vi kan vila lite. Verkar inte vara hennes plan men vi kanske kan mysa hi hi. Fast hon spottar mest å gör prutt ljud med munnen. Nu underhållning så jag får ligga här i alla fall tio min. Go å gladast kexchokladast puss

Ovido - Quiz & Flashcards