Alla inlägg den 23 mars 2011

Av sara westberg - 23 mars 2011 06:46

Här på landet är det fantastiskt... trivs som fiskar i vatten... knäpp tyst om från kl typ 18 lugnt å skönt.. =0) Alwa-Louise sover från mellan 20-21 till 06-07 på morgonen. I sin säng inne hos oss. När hon vaknar ligger hon å låter baaababaaabbba bbbuuubboooo daaaadaaaa å så varvar hon å låter som en typ cross i ganska dåligt skick... gullunge.

Jag älskar å elda å på kvällarna är det så himla mys pys.. I går rulla älsklingen upp grillen på altanen he he kanske dax för en premiär grillning snart Mums...

Har lite små planer för trädgården som man kan pyssla med så fort det släppt lite i backen..  har inte tagit nå kort än men jag ska..

Har även planer för hur vi vill göra här inne, hallen är ju lite fix med sen lite smått här i rummen.. men ingen brådska jag bara älskar lilla mys huset... Djuren oxå tror jag, Buddah har en kompis som han bjuder hit på kvällarna.. en röd kisse som i går gärna ville komma in när jag öppna he he... nej dom får leka ute hi hi .... bilder kommer snart... tills dess ha det gött...

ååå i morgon ska vi på invigning på min barndoms väns butik som hon hennes syster å mor öppnar... blir kul...

             



Ovido - Quiz & Flashcards