Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

Vägning, mätning

Av sara westberg - 14 juni 2011 09:15

var det i går... =0p 9270 gr och 71 cm lång.. =0) ytterligare ett OK i rumpan för vår prinsessa...

Var även till gammelmormorsmor på kaffe, å sen vidare till Maria å Sigge.. =0)

Mkt trevlig dag ...

I dag blir det nog lugnt om ingen kommer med något roligt förslag... =0 )

Alwa-Louise har 4 tänder å den 5e har precis kikat fram så den syns inte jättemycket..

Jaja.. värken i benet från ländryggen ger sig stundtals men mest pittont faktiskt..

Full fart här hemma med busungen.. i går hann jag precis hälla upp hundmat i skålen å ställa in säcken i skåpet så hade hon vänt upp å ner på skålen, satt med händerna fulla å sa ädää ädää... jo rå såå atteee,,, fisunge.. =0)

Ja ja allt för nu då...

Hej!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara westberg - 14 juni 2011 11:35

Bloggen till www.finest.se/alwalouise2010 hänge mä va....

Av sara westberg - 13 juni 2011 07:05

Coolt att man förra året vid denna tid va gravid.. sån där lagom fin mage sen blev den gigantisk å ja iofs fin ändå.. :) Å världens finaste unge kom ut... I natt har hon sovit mellan typ 20.30-07... I går sov hon middag mellan 13-14 sen va hon vak...

Av sara westberg - 9 juni 2011 07:52

Är Alwa-Louise, När ska de gå över tro??  Pappa går ju bra men är det mamma så är det mamma, Puh å hon blir vansinnig om hon inte får komma till mig.. ja ja, min älsklings bebis.. I går kväll hade hon vansinnes utbrott vid läggning jag ville att hon ...

Av sara westberg - 8 juni 2011 12:33

Dagen efter tisdag å tisdagen bjöd på ett oväder delux... fyyy fan vad det blinka å small... hua hua hua... Jag va rädd faktiskt.. ;0) Åh inte gjorde det nå i lugten heller för lika kvalmigt å fuktigt å kvavt i dag... Men men.. Sommar sommar sommar.....

Av sara westberg - 4 juni 2011 23:26


är den här nu?? Ja vi får hoppas på det... Fullt hus fredag till lördag då stefans syster med kidz va här å hans lillebror med son.. så barn från 7.5 mån - 3 år... HIGH LIFE busiga barn... =09 I dag har jag gjort bal frisyr på stefans kusin Te...

Ovido - Quiz & Flashcards