Alla inlägg den 2 mars 2011

Av sara westberg - 2 mars 2011 12:01

I dag får vi besök av Anna-Karin å Moa, dom kommer när Moa slutat skolan =0) Ska bli super roligt.

Älsklingen jobbar å Alwa-Louise sover på balkongen....

Han kommer hem å hämtar mackor snart som jag gjort till honom så då ska jag springa ner till tvättstugan å dra upp tvätten så jag slipper lämna lillfis...

Ja ja annars så har jag inte vunnit nån miljon än, men känner att det e nära..   

Å Alwa-Louise vakna 06.05 i morse å ligger å små pruttar med munnen å slår händerna i sitt duntäcke.

Bara å kliva upp då för mamma...

Men nu när Stefan jobbar kväll så somnar jag väldigt tidigt.. hi hi typ 21, är det ingen hemma å tala med så däckar jag såklart.. =0)

Men men det e bra å kunna somna i tid..

Har beställt en del kläder till henne från www.ellos.se

Börjar sina i lådorna nu när hon växer... insåg att det va ett litet hopp i storlekarna, har en hel del i 82 men 74 va det sämre med..

Sååå det vart en hel del som sagt

Å det går åt, heeeyy hon äter med hela sig...

Å favoriten är hmm majs å potatis purée å mango å gröt med katrinplommon.

Faaast allt slinker ner mammas tjej mat e gött.

förövrigt så klickade jag på nåt klädesplagg till mig oxå.. eeehhh

gå så lätt å bara klicka i....

Nej nu ska jag surfa runt lite !

Trevlig onsdag

Sara  


Ovido - Quiz & Flashcards