Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

Busbebis...

Av sara westberg - 4 maj 2011 20:15

Är vad vi har...

Fått flytta undan en blomma på en pall, ajja bajja vid kaminen, men ändå rev hon ner gallret när hon körde förbi när jag kollade bort.

Hon tjoar å hojtar å katten å hunden, men dom fattar inget å hon rullar vidare.

Sitter väldigt stadigt men tippar lite då å då, läser reklam med hårda tag å skickar i väg det när hon läst klart.

Hennes bordstablett är helt onödig för den kastar hon på golvet innan maten hunnit till bordet.

Kollar man bort å har tallriken för nära är händerna i maten å på bordet för å klappas med handen.

Hon äter allt i 6 månaders mat väg å gapar när en annan tar något icke 6 månaders vänligt.

Jag käka makaroner i dag så fick hon några på bordet, hon krama dom å sög på dom å kastade en del på golvet så Wilma vart pyntad med makaroner på ryggen, det vart snyggt. mummi jummi tyckte hon.

Är en varannan dag tjej på å gilla gröt ibland sular det hejvilt i bland ligger allt till hunden på golvet.

Hon har mani på mobiler, tvdosor å tangentbordet till datorn.. snicksnacka med dessa prylar å ja de mesta sakerna.

Jag bad henne i kväll att snälla sluta gnäll å lyfte upp henne framför mig,

Hon rynkar på näsan å kör nån typ av tillsägning till mig å detta gör hon i mörk ton å avslutar med å sätta ut tungan å köra ett prutt/spott race.. mm tackar.

Hon plockar massor med sina leksaker och gillar sin utveckling med att kunna sitta själv.

Hon är den vackraste på jorden och förgyller våra dagar med sitt tokeri.

Älskar dej vackra dotter..

     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara westberg - 14 juni 2011 11:35

Bloggen till www.finest.se/alwalouise2010 hänge mä va....

Av sara westberg - 14 juni 2011 09:15

var det i går... =0p 9270 gr och 71 cm lång.. =0) ytterligare ett OK i rumpan för vår prinsessa... Var även till gammelmormorsmor på kaffe, å sen vidare till Maria å Sigge.. =0) Mkt trevlig dag ... I dag blir det nog lugnt om ingen kommer med n...

Av sara westberg - 13 juni 2011 07:05

Coolt att man förra året vid denna tid va gravid.. sån där lagom fin mage sen blev den gigantisk å ja iofs fin ändå.. :) Å världens finaste unge kom ut... I natt har hon sovit mellan typ 20.30-07... I går sov hon middag mellan 13-14 sen va hon vak...

Av sara westberg - 9 juni 2011 07:52

Är Alwa-Louise, När ska de gå över tro??  Pappa går ju bra men är det mamma så är det mamma, Puh å hon blir vansinnig om hon inte får komma till mig.. ja ja, min älsklings bebis.. I går kväll hade hon vansinnes utbrott vid läggning jag ville att hon ...

Av sara westberg - 8 juni 2011 12:33

Dagen efter tisdag å tisdagen bjöd på ett oväder delux... fyyy fan vad det blinka å small... hua hua hua... Jag va rädd faktiskt.. ;0) Åh inte gjorde det nå i lugten heller för lika kvalmigt å fuktigt å kvavt i dag... Men men.. Sommar sommar sommar.....

Ovido - Quiz & Flashcards