Alla inlägg den 15 mars 2011

Av sara westberg - 15 mars 2011 13:51

Japp, lite iaf..

Ja annars då?? Jo rå, from 1 april är vi officielt inga stadsbor längre utan lantisar som kommer lukta kobajs.Kobajs är en fin doft som gör att alla kommer vilja lukta på oss.. Ne rå inga kobajja doft.

Men att få möta en vår på landet får mig å le.

Alwa-Louise är en pipig bebis å jag anar tänder.Men gnället gnisslar inte så underbart i mina öron hela tiden, nog för att jag älskar henne äver allt annat på jorden så tror jag ingen mamma orkar lyssna på gnäll en hel dag utan att en sväng vilja köra ner huvudet i typ toastolen å spola 20 ggr. Å i går när hon höll på å somna kom pappa hem, å när hon hörde hans röst vart hon som en sol å skulle upp.. så va hon vaken till ca 21. Hon fick mild havre välling i går kväll å sov från 21-04 =0) Lyx ju ;).. meeen då katten inte kom in i går kväll kunde jag inte sova helt i ro utan gick upp å kolla om han kommit tillbaka, näää han dök upp vid 05 hmm galej någonstans tro?? Ja nu i dag ligger han däckat på skötbordet sen ca 3 h tillbaka.

Vi snorar alihopa igen å lillskruttan hostar å hostar, meeeeen hon får stå ute å sova ändå, är väl ca 8-10 plus på balkongen å hon sover som en stock sen kl typ kvart i 12.

Vet inte vad vi ska sysselsätta oss med på eftermiddagen.

har liksom inte så mkt jag kan packa ner innan typ fredag å köra kartonger hmm jaaa men det blir ju lite bökigt med bebis. Fast allt går ju iofs.. Se vad min kreativitet utsätter oss för.


Puss å kram konsum banan..

ps. jag tror att Linn är en ängel.... d.s

Ovido - Quiz & Flashcards