Alla inlägg den 21 mars 2011

Av sara westberg - 21 mars 2011 08:13

bor vi i nu... underbart mysigt å jag bara älskart..

Packade upp allt i går när älsklingen va å jobba. Så inga kartonger kvar här inte.. å det e bra, ser så rörigt ut med kartonger å efter att ha bott bland kartonger i stan en vecka så ör det underbart å ha dom borta för låååååång tid framöver. bar ner som i källaren som man kunde stapla å de andra knöt jag ihop med snöre å bar ner... braiga jag =0) Wilma å Buddah mår som fisken i vattnet å Wilma låg ute typ hela dan i går på gården å sola i snön. Buddah är än så länge bara ute när Wilma är ute då är han på altanen å under.. här inne jagar han natt fjärilar å äter upp =0)

Jag får inte i gång på tvättmaskinen trots att jag gör som Linna sa. Nu skicka jag ner älskling.

Alwa-Louise sov hela natten i natt i sin spjälsäng wwwiieee.

Ska ta lite bilder på vårt slott i kväll när vi bytit soffa med bästa Anna-Karin å Johan så vi får en hörnsoffa Ektorp å dom tar våran 2 a å 3a ektorp möbleringen nu gör att halva vardagsrummet försvinner.. så hörsoffa kommer göra susen =0)

Hörs i kväll..

Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards