Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

Måndag v 24...

Av sara westberg - 13 juni 2011 07:05

Coolt att man förra året vid denna tid va gravid.. sån där lagom fin mage sen blev den gigantisk å ja iofs fin ändå.. :) Å världens finaste unge kom ut...

I natt har hon sovit mellan typ 20.30-07 I går sov hon middag mellan 13-14 sen va hon vaken till ja 20-20.30 där i kring.. Hmmm Hon höll på å somna i bilen från Ida men sen när hon kom hem till allt hon kunde tänkas klättra på spruuudla energin å hon va överallt å sa äädä ädä ädä ädä... står mot vedkaminen, bordet ja you name it... å hoppas lite..

Just nu "klappar" hon katten (läs sliter honom i pälsen så han gnuggas mot rumsgolvet) Jag säger AJ AJ klappa honom fint, då flirtar hon med mig å flinar..

Nu gick katten å hon kröp till Wilma för att "klappa" henne, men  hon rycker Wilma i pälsen å Wilma kontrar med å släta av henne med tungan för då släpper hon.. SMART HUND!! Klappar även  händerna lite å har med sej en "duttpenna" som man har till BINGOLOTTEN! Vi vann inte så mycket, bara en BIL (in my dreams) så det funkar, ska bara byta den till en annan modell..

Ska väl snart kamma oss å fara till BVC för vägning å mätning å lite hörsel koll...sen upp till min gammelmormor, Alltså Alwa-Louise gammelmormorsmor hon blir 95 i vinter, Hon har inte sett Alwa-Louise å på dopet fick hon maginfluensa.. så en sväng till henne innan vi styr FORRRRDEN mot MAria & Sixten!

Eeehh förresten om ni som har barn i Alwa-Louise ålder i går åt hon: Frukost en portion gröt, sen en burk mat vid 11, en flaska välling vid 13, sov middag en timme sen en halv korv, 3 potatis klyftor å en flaska välling...    Mat glad ialla fall.. hi hi

Själ kan jag knappt gå, eller jo nu efter 2 "starka" panodil kan jag gå relativt, men innan hade jag ingen kraft i vänster ben, det domnar å värken från ländryggen ner i benet får mig å snyfta till av smärta, i går vart jag yr av värken ISCHIAS tror jag å iom min fina rygg skada sen innan funderar jag på hur länge jag ska vänta innan jag går till läkaren, jag har ju en kotklidning på kota L5/S1 på 16mm... längesen det röntgades å iom denna smärta kanske det är dax då... ger det någon dag till kanske..   

Jahaja nähänä... 2 h till BVC så snart dax å klä på sej å barnet å packa lite å sen gå ut med hundarna.. Undra om dom vill med sin matte?? PUH vad jobbigt, meeen får nog bli så.. Dom tycker om å följa med.. :) I morgon sjukhuset med min älskades fot,

Ha en underbar dag för det ska jag.. PÖSS!

Nu ett bild regn!!

         

        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara westberg - 14 juni 2011 11:35

Bloggen till www.finest.se/alwalouise2010 hänge mä va....

Av sara westberg - 14 juni 2011 09:15

var det i går... =0p 9270 gr och 71 cm lång.. =0) ytterligare ett OK i rumpan för vår prinsessa... Var även till gammelmormorsmor på kaffe, å sen vidare till Maria å Sigge.. =0) Mkt trevlig dag ... I dag blir det nog lugnt om ingen kommer med n...

Av sara westberg - 9 juni 2011 07:52

Är Alwa-Louise, När ska de gå över tro??  Pappa går ju bra men är det mamma så är det mamma, Puh å hon blir vansinnig om hon inte får komma till mig.. ja ja, min älsklings bebis.. I går kväll hade hon vansinnes utbrott vid läggning jag ville att hon ...

Av sara westberg - 8 juni 2011 12:33

Dagen efter tisdag å tisdagen bjöd på ett oväder delux... fyyy fan vad det blinka å small... hua hua hua... Jag va rädd faktiskt.. ;0) Åh inte gjorde det nå i lugten heller för lika kvalmigt å fuktigt å kvavt i dag... Men men.. Sommar sommar sommar.....

Av sara westberg - 4 juni 2011 23:26


är den här nu?? Ja vi får hoppas på det... Fullt hus fredag till lördag då stefans syster med kidz va här å hans lillebror med son.. så barn från 7.5 mån - 3 år... HIGH LIFE busiga barn... =09 I dag har jag gjort bal frisyr på stefans kusin Te...

Ovido - Quiz & Flashcards