Alla inlägg den 9 mars 2011

Av sara westberg - 9 mars 2011 07:20

Nu har vi sovit klart =0)

Alwa-Louise vakna strax före 6 första gången, men tog upp henne så hon somna om på min arm å vakna strax efter 7... Skönt, i går var hon svår å lägga, har liksom gått rätt bra rätt länge så i går va det lite tårar å bök, men sen somna hon runt 20 tiden, nu är hon lite snorig igen lillfia, men inte så farligt så hoppas de håller sig relativt lugnt. =0)

HUngrig e jag oxå på frulle... kanske dax å äta snart hi hi å dricka kaffe.

Mmmm i går kväl då när Alwa-Louise hade somnat så kom katten in, han gick å åt å jag la mig på soffan å lata... såg när han gick för bi att det såg ut som han hade "nåt" i röva... å visst när han har vart ute har han typ bajsat på sig å hade diareé i heeela rumpan stackarn, in i duschen å duscha å så fick jag klippa litegrann. Lille Buddah bajsrumpa... men jag anser att det finns lite mysigare saker å göra när bebis har somnat å man känner för å bara sappa på TV, nej då blev det å tvätta kattbajs röv... Hade älskling vart hemma hade han fått..   kÄrLeK

Wilma vart alldels till sig när han kom in å gick runt efter honom, nu så här i efterhand så försökte hon väl få mig å fatta att han va nerskiten,,,

        

Ovido - Quiz & Flashcards