Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Torsdag å sista dagen som 27 åring..

Av sara westberg - 5 maj 2011 19:52

Red i morse... Oiii det är så sjukt kul hoppla hoppla, bara älskar när man i galopp kan "dansa" med hästen rida i 8 or, galopp byten öka minska å allt bara flyyyter, skummet flyger ur munnen å han bara frustar av njutning själv.. :) Härliga Häst!

Ja ja väl hemma va lillafis på toppen humör å åt en jätte portion mat å frukt efter det. Sen gick vi ut när pappan åkte å jobba, bad honom å dra i gång gräsklipparen som jag slet mig svett på i går på å få igång, fick blodblåsa i handen och en vatten blåsa på fingret som sprack under min kamp med den rackarn... Men Stefan berättade för mig att det oftast går lättare med bensin i saker som drivs på bensin.. typ.   hmpf.

Ja ja men ÖoB hade en eldriven nu i sitt annonsblad.. för 595:- Å inte nog med det en uppsamlare oxå... oj oj oj kände att kanske är det den som passar mig.

Ja vi tog en promenad i alla fall men Alwa-Louise somna inte nopp va vaken e det bästa å om hon skulle somna så är det ca 40 min för å sen köra HIGH LIFE igen..

Snutt unge <3

Hon sov mellan ca 14-14-30 sen va hon vaken till 19.. nu sover hon i mammas å pappas säng för där sover hon med ro, trygg med våra dofter.

I morgon fyller jag 28 bast riktigt viktigt. Eller inte fast jag gillar å få besök å kommer bjuda på marängswiss jävlar det pökar i mun så gött e det.

ska välja present oxå av min prins, kanske ska önska mig en till bebis.. hi hi hi..

Näääee ska nog hitta på nå bra.

Nä nu ska jag glo på TV å kanske kamma ruffset efter duschen...   

Har sån här Magnus Uggla inspirerad look just nu.

 

27 år å så här snygg holy makaroonyy hur snygg ska jag bli som 28.

 kamma sej va det.

Hörs i morgon då är lite klokare eftersom jag e äldre.

Bye bye rabarberpaj.

Vi har MASSA rabarber BTW kom å hämta.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara westberg - 14 juni 2011 11:35

Bloggen till www.finest.se/alwalouise2010 hänge mä va....

Av sara westberg - 14 juni 2011 09:15

var det i går... =0p 9270 gr och 71 cm lång.. =0) ytterligare ett OK i rumpan för vår prinsessa... Var även till gammelmormorsmor på kaffe, å sen vidare till Maria å Sigge.. =0) Mkt trevlig dag ... I dag blir det nog lugnt om ingen kommer med n...

Av sara westberg - 13 juni 2011 07:05

Coolt att man förra året vid denna tid va gravid.. sån där lagom fin mage sen blev den gigantisk å ja iofs fin ändå.. :) Å världens finaste unge kom ut... I natt har hon sovit mellan typ 20.30-07... I går sov hon middag mellan 13-14 sen va hon vak...

Av sara westberg - 9 juni 2011 07:52

Är Alwa-Louise, När ska de gå över tro??  Pappa går ju bra men är det mamma så är det mamma, Puh å hon blir vansinnig om hon inte får komma till mig.. ja ja, min älsklings bebis.. I går kväll hade hon vansinnes utbrott vid läggning jag ville att hon ...

Av sara westberg - 8 juni 2011 12:33

Dagen efter tisdag å tisdagen bjöd på ett oväder delux... fyyy fan vad det blinka å small... hua hua hua... Jag va rädd faktiskt.. ;0) Åh inte gjorde det nå i lugten heller för lika kvalmigt å fuktigt å kvavt i dag... Men men.. Sommar sommar sommar.....

Ovido - Quiz & Flashcards