Alla inlägg den 11 mars 2011

Av sara westberg - 11 mars 2011 13:28

Skiner å det va riktigt skönt å gå på promenad, var ute i en timme, wilma va så långsam å måste ligga ner i tid å otid å rulla i snön.. suck hon faktiskt riktigt jobbig å behöva ha kopplad, å i dag va hela Örebros hundskara ute samtidigt som oss...Alwa-Louise somna i vagnen å sover fortfarannde ute på balkongen i solen fast hon e lite snorig valde jag att ha henne ute nerbäddad å som sagt i solen så hon blir inte kall. Frisk luft anser jag vara bra å hon sover som en stock vilket hon inte gjort i natt snorfia... inte lätt å va liten å snorig... men men hon vakna vid 8 i morse å var så glad att det va morgon hi hi.. sen tog hon en kort powernap vid 10.20 men den vara inte särskilt länge alls hi hi så hon sover nog en stund nu.. ja hon har väl redan sovit i drygt en timme.

Våran katt har nån typ av vårkänslor eller något å han skulle mer än gärna få va ute OM jag inte hittat honom i vagnen vid huvudet på Alwa-Louise här för en stund sen, då åkte han in. Dumheter!! Han e galen å hoppar runt som en mupp, hänger i tvätten som hänger på tork å ska riva ner allt i sin väg.. Wilma gömmer sig under bordet i hop om att slippa ha honom hängandes i sin svans.

Har just moffat lunch dvs samma som middagen i går. Svina gott va det men åt alldeles för fort.

Ja ja nu e helgen här men händer inget för det tror jag.. vill bara få klart med flytten NU. Men svaret kommer väl i veckan för nu har hon fått alla papper hon behöver så vi hoppas vara färdig flyttade sista helgen i mars. Fint som fi fan.

NU ska jag se om nån har skänkt mig nån miljon då ska jag tacka den för all evighet.

Älskar min Stefan å min Alwa-Louise

 

Ovido - Quiz & Flashcards