Alla inlägg den 29 mars 2011

Av sara westberg - 29 mars 2011 15:12

Hallens renovering påbörjad, kommer bli vackert :) har en fantastisk å underbar älskling som pysslar å pysslar å jobb på det!!

Alwa-Louise har fått 5 mån sprutor å har haft lite feber.

Har promenerat en lagom lång runda nu 2 dagar å i går vart det situps å "plankan"  dvs träningsvärk i dag..

Sitter å skriver å fundrar på dopet. Har nu bestämt mig att det blir för familjerna, varför inga kompisar?? För med familjen/släkten är vi ca 50 personer redan därför dras gränsen där tror jag! Så är det! Annars är det; ska man bjuda den måste man bjuda den osv osv osv... Så familj/släkt blir det.

Bloggar mindre nu för jag har inte tid, dagarna springer i väg men iofs jag kan ju blogga när hon somnat men då går min energi ner i slappar läge.

Ska allt ta mig till loppis inom kort å hitta fina lantliga saker till vårt nya boende, det mysiga huset å livet på landet.. Det är skönt som bara den...

Sen vi flyttade sover Alwa-Louise hela nätter å hunden har slutat pipa 20 h om dygnet dvs hon är nöjd att få vara ute mer å röra sig mer.

Ja nog för nu.

Sara

           



Ovido - Quiz & Flashcards