Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

Måndag å 6 day to go

Av sara westberg - 14 mars 2011 09:22

Liten morgon promenad med Alwa-Louise å Wilma pappan jobbar, snart ska vi fixa oss å gå upp på stan å skriva kontrakt att vi byter bostad...gillas...

Alwa-Louise är väldigt hostig igen,... samma som sist å ingen feber å ruskigt pigg å glad.. =0) Kan man ge lite ventolin igen som hon fick mot hostan sist tro??

Det är ju bara så lugtrören vidgas lite å hon får lättare upp slemmet.

Skrev ju på facebook att jag drömde om mormor, mormor dog alldeles för tidigt å det gick alldeles för fort hon vart 56 år å dog av hjärtmuskelinflammation.

Drömmer nästan aldrig om henne kan bara minnas en gång innan å det va natten efter hon gick bort, jag hade väldigt svårt på sjukhuset å titta på henne för hon va så grå, min mormor var i vanliga fall alltid solbränd å fräsch, så jag gick ut från "avskedsrummet" då jag inte fixade det helt enkelt, natten efter drömde jag om mormor på en äng i en blommig klänning brun å fräsch, har efter det bara haft det i mitt minne, tror därför att hon visade upp sig så för mig just för att jag tyckte det va så jobbigt att se henne så "grå" som döda människor blir.

Natten till söndag drömde jag om henne igen först att jag å Emma va i ett rum å plötslig säger jag till Emma, -Känner du vem som är här? -Mamma säger hon.

Det va så tydligt, senare i drömmen satt hon vid min sängkant å strök på min hand... Ännu tydligare å ännu mer verkligt... hon va hos mig en sväng det tror jag å kollade in mig å Alwa-Louise hennes barnbarnsbarn.Ja herregud blir helt tårögd när jag tänker på denna dröm.. =0) älskade mormor.

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe å va den gladaste å bästa ni kan.

Nästa helg bor vi på landet... ÄÄÄÄLSKADE landet... Blir bilen upp på stan, ska packa nu,,, sen kamma oss lite å så fika med fina Linna!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara westberg - 14 juni 2011 11:35

Bloggen till www.finest.se/alwalouise2010 hänge mä va....

Av sara westberg - 14 juni 2011 09:15

var det i går... =0p 9270 gr och 71 cm lång.. =0) ytterligare ett OK i rumpan för vår prinsessa... Var även till gammelmormorsmor på kaffe, å sen vidare till Maria å Sigge.. =0) Mkt trevlig dag ... I dag blir det nog lugnt om ingen kommer med n...

Av sara westberg - 13 juni 2011 07:05

Coolt att man förra året vid denna tid va gravid.. sån där lagom fin mage sen blev den gigantisk å ja iofs fin ändå.. :) Å världens finaste unge kom ut... I natt har hon sovit mellan typ 20.30-07... I går sov hon middag mellan 13-14 sen va hon vak...

Av sara westberg - 9 juni 2011 07:52

Är Alwa-Louise, När ska de gå över tro??  Pappa går ju bra men är det mamma så är det mamma, Puh å hon blir vansinnig om hon inte får komma till mig.. ja ja, min älsklings bebis.. I går kväll hade hon vansinnes utbrott vid läggning jag ville att hon ...

Av sara westberg - 8 juni 2011 12:33

Dagen efter tisdag å tisdagen bjöd på ett oväder delux... fyyy fan vad det blinka å small... hua hua hua... Jag va rädd faktiskt.. ;0) Åh inte gjorde det nå i lugten heller för lika kvalmigt å fuktigt å kvavt i dag... Men men.. Sommar sommar sommar.....

Ovido - Quiz & Flashcards