Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Morrn morrn..

Av sara westberg - 22 februari 2011 07:59

Kl är 8, jag e vaken resten sover vakna av att mongo katten står å kraffsar på golvet utanför toan, han just vart på lådan å bajja å så har det lossnat en klutt när han gått ut ska raka rövva på han

... Alwa-Louise fick sova mellan oss i natt.

Hon sov i sin säng först, sen vakna hon till å ja ledsen å hela kalaset redan vid typ 19.30, hon somna tidigt i går då hon sovit jättelite på dan, ja ja hon somna om i vår säng då när jag la mig med henne.. å hon sov så gott.. sen gjorde jag nå så korkat i går kväll när jag va på familjeliv.se läste en blogg å gick in på hennes sida å så stod det att 2010-02-24 föddes å förlorades vår dotter Tindra.. det högg i min mage... Då ni då kollar jag även hennes fotoalbum, där har hon en bild på kistan med deras lilla... Det va SMART, nej fyyy.

Så hon fick ligga kvar mellan oss å mysa..

Varje gång jag vaknar till under natten.. luktar jag på hennes hår måste pussa lite på henne när hon ligger å snusar å sover vackra tjej.

Bara för det blir det bilder på henne från hon va ca 3 dagar fram tills nu..

Enjoy..

                

                                                                                     

 
 
Ingen bild

Jossan

22 februari 2011 08:43

Lilla sötnosen<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara westberg - 14 juni 2011 11:35

Bloggen till www.finest.se/alwalouise2010 hänge mä va....

Av sara westberg - 14 juni 2011 09:15

var det i går... =0p 9270 gr och 71 cm lång.. =0) ytterligare ett OK i rumpan för vår prinsessa... Var även till gammelmormorsmor på kaffe, å sen vidare till Maria å Sigge.. =0) Mkt trevlig dag ... I dag blir det nog lugnt om ingen kommer med n...

Av sara westberg - 13 juni 2011 07:05

Coolt att man förra året vid denna tid va gravid.. sån där lagom fin mage sen blev den gigantisk å ja iofs fin ändå.. :) Å världens finaste unge kom ut... I natt har hon sovit mellan typ 20.30-07... I går sov hon middag mellan 13-14 sen va hon vak...

Av sara westberg - 9 juni 2011 07:52

Är Alwa-Louise, När ska de gå över tro??  Pappa går ju bra men är det mamma så är det mamma, Puh å hon blir vansinnig om hon inte får komma till mig.. ja ja, min älsklings bebis.. I går kväll hade hon vansinnes utbrott vid läggning jag ville att hon ...

Av sara westberg - 8 juni 2011 12:33

Dagen efter tisdag å tisdagen bjöd på ett oväder delux... fyyy fan vad det blinka å small... hua hua hua... Jag va rädd faktiskt.. ;0) Åh inte gjorde det nå i lugten heller för lika kvalmigt å fuktigt å kvavt i dag... Men men.. Sommar sommar sommar.....

Ovido - Quiz & Flashcards