Alla inlägg den 21 februari 2011

Av sara westberg - 21 februari 2011 17:36

Är å göra om lite kort..

Dom blir så här

                         

Ja heter nåt med Cartoon....

Blir så sugen på å klippa av mig håret när jag ser på de två bilderna här ovan på mig.. meeen jag ångrar mig säkert om jag gört.

Natten till i dag hade vi fått tillbaka våran bebis, som i dag totalt kanske sovit 1.5 timme på hela dan   

Vart rubbat pga BVC besöket, som förövrig resulterade i 7100 gr och 66 cm lång.

Big girl vår tjej.

Nu är hon prutt trött å kl e 17.40 hmm sova sova sova..

Ska gör en insats nu å se om hon kan tänkas slumra in eller om övertröttheten tagit över... den som lever får se.

Ååå förövrigt så kan ni ju sluta kommentera så jävligt...

hinner aldrig läsa har typ 1 kommentar i veckan å ta tag i.

Tack!!

Puss å Loovvee

/ Sara

Ovido - Quiz & Flashcards