Alla inlägg den 28 februari 2011

Av sara westberg - 28 februari 2011 16:02

kl 06 fick jag äran å sova till.. mmm det e fint, upp åååå hoppa.  

Hon tjoa å tjimma här i vardagsrummet för å sen däcka vid halv 9 å vakna typ 9 igen.. lång sovis liksom.. ja ja hon somna vid 11 igen på balkongen, å sen sov hon på vår promenad vi tpg när pappa åkte å jobba vid 13, vi gick 1.5 timme  jag Wilma å Alwa-Louise, väl hemma  i porten å rätt varm såg jag att jag lämnat nyckeln i dörren.Det e faktiskt rätt smart ju eftersom vi bor precis innanför porten längst ner så hade ju nån kunna tagit vad som helst, men som tur va så hade ingen gjort det!!

Alwa-louise är förövrigt en riktig gnällspik å typ inget passar. Why?? Tell me!!jo en sak funkar å det är å ligga på toalettgolvet... superkul å ligga där å speciellt för mig å sitta där... pappan jobbar väl till typ 22-23 så i kväll e vi ensamma å ja resten av veckans eftermiddagar oxå. Se vad vi hittar på.. :0) nu ska vi sjunga lite så hon kanske håller sig lite glad... tveeeksamt. lipsill


Ovido - Quiz & Flashcards