Alla inlägg den 12 februari 2011

Av sara westberg - 12 februari 2011 10:40
Se solen är så röd nuden brinner som mitt blodmen jag kan inte lova dignågot mer än det du serVisst vill jag öppna dörraroch nå dig i din drömmen solen har förvandlat digså håll dig nära mig nu.Och släng då det som döljer digoch låt mig komma indin mun är röd, så öppna den-men fråga ingentingOch blir du rädd -så blunda hårtjag bär dig om du villför ditt är ditt, men vårt är vårtoch tiden den står stillOch om jag skulle dö nuså drunknar jag i digså naken som jag föddes-ger jag mitt liv till digOch ännu glöder solenmen natten närmar sigdet blåser upp till storm inatt-så håll mig nära digOch släng då det som döljer digoch låt mig komma indin mun är röd, så öppna den-men fråga ingentingOch blir du rädd -så blunda hårtjag bär dig om du villför ditt är ditt, men vårt är vårtoch tiden den står stillDu tvekar när du ser migmen kroppen blev min sköldoch varje ärr är kärlek till mitt livDu tror att jag är farligmen se på mig igen-jag skänker dig det liv som brinner änFör ännu glöder solenoch ännu finns det livdet blåser upp till storm inatt-så göm dig nära migOch jag ska hålla i dig-men bara om du villjag tar dig genom vindarnaså länge jag finns tillOch släng då det som döljer digoch låt mig komma indin mun är röd, så öppna den-men fråga ingenting
Ovido - Quiz & Flashcards