Alla inlägg den 27 februari 2011

Av sara westberg - 27 februari 2011 07:12

Va det här!!

Hej!

Uppe före tuppen, vakna av katten som va på lådan å sket!

Han e lååånghårig våran katt!

Jag gick å kissa å lukta på hans bajs det va mysigt sisådär kvart i 7.

Alwa-Louise hade oxå vaknat men låg nöjd i vaggan så jag tänkte låta det förbli så...

Ja katten har nu lämnat toan å så hör jag sambon,"-han kraffsar utanför" Då har det lossnat en bajsklutt från han hååååriga röv som han försöker täcka över med golvet typ?? Gooood Luck!

Ja jag torka upp bajset å hämta Alwa-Louise som nu tröttnat på å ligga ner efter ca 5 min   

Bytte blöja så skulle bara slänga den, ut i hallen å trampar i i baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs, som gulle katten gömt under mattan .. TACK TACK TACK!

Svor en ramsa, tvätta foten torka golvet. slängde ut katten å mattan.

Koka kaffe hämta Alwa-Louise så nu sitter vi här.. pappan får sova ett tag till för å sen åka å jobba..

Matar nu lilla fisen å hin e super hungrig men måste ändå typ stå i brygga hihi pigga å busiga tjejen!!

Va i Nora i går em/kväll kolla dåliga melodi festivalen förutom han Nick han va bra!! Annars prutt..

Ha en bra dag !

  

Ovido - Quiz & Flashcards