Alla inlägg den 20 februari 2011

Av sara westberg - 20 februari 2011 07:49

Tror någon vart här i smyg något dygn å bytit ut vår bebis...

Den här vi har nu som va vaken mellan 00-01.30 i natt å vakna kl 07 igen är inte våran,...   konstigt för dom är väldigt lika å charmar oss till 1000000 iaf men just den här natt grejen är inte våran tjej, vart tog somna vid 20, äta vid 02 å vakna vid 08.30 vägen?? Ehhhh det är borta helt väck. Men men kanske kommer A-lo tillbaka om ett tag eller så måste jag byta taktik.. hålla henne vaken till 23.. oooooohhh det blir lätt, tjejen som gnuggar ögonen vid 18.30 liksom äsch de rer säj. Flickan vill ju bara va vaken å hon fick va vaken en stund i natt då å så tänkte jag att hon kan ju somna mellan oss så bär jag över henne, å jag sa det till henne så kanske var det därför hon vägra sova, förens ja 01.30 i min famn med alla möjliga vyssa hit å vyssa dit, stackars grannar tur vi förhopppningsvis flyttar ut i skogen snart ha ha.

Nu ligger iaf min förväxlade bebis här å kollar på America Funniest Homevideos å

 gäspar...   

Ja ja tar väl å käkar frulle hon å jag så kan man ju hoppas hon slår igen sina klarblå ögon om ett tag, annars gör hon det när vi ska ut å åka bil...

Mmmm jo nåt har låst sig i min nacke ner mellan skuldran på höger sida.. Jag sitter typ fast där, som en dubbelknut känner jag!

Nej frulle kl e ju ändå 8 en söndags morgon! Yeeaahh hoppas många e pissbakis å kräks.

Ha ha.

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards