Alla inlägg den 10 februari 2011

Av sara westberg - 10 februari 2011 08:47

va hon Ida i går å Alvin å Ludvig 1 år som just lärt sig gå å Alvinr bli 3 år på måndag.

Ialla fall.. satt på golvet å bytte blöja på Alwa-Louise när Alvin sprang förbi han stanna upp å backa tilllbaka till oss på golvet.. -Alwa-Louise har ingen snopp säger han .!- Nej svarar jag vad har man om man inte har snopp..frågar jag??

- Den är bara borta fick jag till svar å han sprang vidare...

Okej!

Av sara westberg - 10 februari 2011 06:32

Vaknar av att Alwa-Louise ligger å har svårt å andas genom näsan, snorig som tusan å tycker så klart det blir bökigt. Lillanuttan,provar lägga henne på min arm så hon kommer upp men hjälper inte, väljer då att gå ut i soffan så jag kan ha henne mor bröstet så hon ligger på mage.. sätter mig i soffan å gosar ner oss... hmmm blött vid fötterna What a Fuck, Katten vaknar upp å kollar lite kontsigt i soffan... då fattar jag att KUKHUVUDET har pissat eller det luktar inte piss heller men han är ju kastrerad å då luktar det väl inte så.

MM bort med kuddöverdragen å in med dom i duschen.. det var inte mkt men FUCK FUCK FUCK, hade vetrinären haft öppet nu så hade jag åkt med honom på en gång.. Han har haft problem förut med å kissa på GOLVET men i soffan... NO way Vart kissar han nästa gång.. NU ska jag ta hand om min snoriga bebis..


Piss å Hej

Ovido - Quiz & Flashcards