Alla inlägg den 23 februari 2011

Av sara westberg - 23 februari 2011 13:35

Nu borde väl vintern vara slut... har ju vart en vit jul osv osv... kallt som fi faaan å alla måste väl ha åkt skidor å vara rätt nöjda med det va??

Ja ja.. våren lär ju komma iaf förr eller senare, jag e helt säker på det så kanske vore metrolog ett yrke för mig.. man får ju iaf ha fel på jobbet ;09

Har just mofflat Mc Donalds å det va mkt fint i magen å för formen... beach 2011 blir nån annans bekymmer.

I morgon börjar pappan å jobba kul för honom tycker jag. Han ska klippa träd ett tag tills de andra ställningsbyggar jobbet kör igång..

Så nu ska han hoppa runt i en skogsmaskin som som sagt klipper träden... =0) eller hugger eller hmm ja ner ska trädjävlarna iaf...

Alwa-Louise sover på balkongen å hoppas hon gör det nån timme till iaf.

Annars händer inte så mycket alls faktiskt.. pisstrött å vänta på husgrejjet så nu ska jag inte tjata om det förens jag vet nå nytt.. hey yo motherfu**er typ så less

I går skura jag badrummet å lite så.... luktar rent å det gillas..

Alwa-Louise sov mellan oss i natt oxå men hon hade veva å pressa ut pappa på soffa t.o.m mmmm det kan hon... jag vakna av henne vid halv 8 då låg hon å prutta med munnen å lät mmmm, mmmmm, *prutt* prutt* mmmm,mmm, smacka med läpparna oooo, ooooo, smacka igen ja... hungrig typ.. Så då vart det gröt vilket är mums mums å man kan även då smacka med munnen å mmmm mmmm mmm...   henne.

Ja ja no ore fun from this place... kiisss å huuug


Ovido - Quiz & Flashcards