Alla inlägg den 16 februari 2011

Av sara westberg - 16 februari 2011 08:53

Alwa-Louise vaknade kl 06, helt vansinnig, tror att det var för hon rossla å snorstopp i näsan. Men i med ventoliin å näsdroppar så tänkte jag att nu somnar hon med en flaska.. In my dreams, hon väckte typ hela Rosta området. Gapa å skrek å inget passa, verkligen INGET å jaggla å ville bita på allt, tänder?? Ja ja vid 08 somna hon å pappa om, men jag kan inte somna så där igen... då ska jag vara riktigt trött.

Hennes hosta är iaf på bättringsväg så det går verkligen åt rätt håll. Fast nu e det v¨r tur, min hosta dödar mig å pappa är hur snorig som helst.. Yeeaahh men men är ju verkligen förkylningstider sååå..

Jag tror att det är våran skoter åkning i lördags som satte sina spår iaf på mig, Hade alldeles för lite kläder på mig å det blåser rätt fint. Å man drar in rejält med kall luft.

Alwa-Louise åkte dock inte skoter utan vagnen å den går inte så fort å hon har rejält med kläder å filtar på sig när hon är ute... Ja ja ventolin gör ju susen så hon får äta någon dag till.

Ja ja nu blir det inge mer uppdate.

Ska vinna 3.000.000 nu som hon på triss på 4an gjorde 8.45 i morse.

Puss

                  

Ovido - Quiz & Flashcards