Direktlänk till inlägg 24 december 2010

Julafton då

Av sara westberg - 24 december 2010 08:13

Å Alwa-Louise blir 2 mån... mmm mammas hjärta i 2 månader har hon förgyllt våra dagar detta älskade barn... varje dag är underbar å de leendet man får mer å mer för vajre dag gör att hela världen stängs av å man pussar på henne tills hon får märken.

Sen att hon nån kväll e ledsen å man känner sig så otillräcklig att man vill göra sig till 200 personer för å göra det rätta, fast det rätta egentligen bara är att finnas även då, tänk så många som är övergivna en dag som denna... usch.


Men här ska firas med mat till ca 35 pers fast vi bara e 6 stycken :-) blir himlans trevligt å mätta kommer vi å bli.

Nu ska jag ta mig en dusch när lillfisen sover så jag kan göra henne julefin sen.


Pussar å Kramar å en riktigt


GOD JUL

          

 
 
Ingen bild

Micki

24 december 2010 23:30

God jul på er sötnosar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara westberg - 14 juni 2011 11:35

Bloggen till www.finest.se/alwalouise2010 hänge mä va....

Av sara westberg - 14 juni 2011 09:15

var det i går... =0p 9270 gr och 71 cm lång.. =0) ytterligare ett OK i rumpan för vår prinsessa... Var även till gammelmormorsmor på kaffe, å sen vidare till Maria å Sigge.. =0) Mkt trevlig dag ... I dag blir det nog lugnt om ingen kommer med n...

Av sara westberg - 13 juni 2011 07:05

Coolt att man förra året vid denna tid va gravid.. sån där lagom fin mage sen blev den gigantisk å ja iofs fin ändå.. :) Å världens finaste unge kom ut... I natt har hon sovit mellan typ 20.30-07... I går sov hon middag mellan 13-14 sen va hon vak...

Av sara westberg - 9 juni 2011 07:52

Är Alwa-Louise, När ska de gå över tro??  Pappa går ju bra men är det mamma så är det mamma, Puh å hon blir vansinnig om hon inte får komma till mig.. ja ja, min älsklings bebis.. I går kväll hade hon vansinnes utbrott vid läggning jag ville att hon ...

Av sara westberg - 8 juni 2011 12:33

Dagen efter tisdag å tisdagen bjöd på ett oväder delux... fyyy fan vad det blinka å small... hua hua hua... Jag va rädd faktiskt.. ;0) Åh inte gjorde det nå i lugten heller för lika kvalmigt å fuktigt å kvavt i dag... Men men.. Sommar sommar sommar.....

Ovido - Quiz & Flashcards