Alla inlägg den 17 december 2010

Av sara westberg - 17 december 2010 18:00

Fredag i dag... Å även denna dag har sprungit förbi.

En sväng till IKEA, vart 2 små saker billigast på länge efter en IKEA runda,Willys fick sen ett besök av oss å handla lite mat...

Alwa-Louise har i dag fått messmör i sina flaskor ca 1/2 tsk för å se om magisen kan komma i gång... dock inga resultat än, lillfisen...

Har fått mumsmat av min älskade och slagit in lite klappar i morgon blir det lite fira jul med Ida m.fl mat å klappar till barnen. trevligt som bara den.

Nu sitter jag med färg i håret, blir mörkt mörkt.. gillas av mig iaf. Men vad jag vet så klär ju en skönhet i allt... Moohhaaaa

Ska nog ta å kanske hänga upp lite mer julegrejs senare om vår kära dotters mage tillåter vill säga... Mammas skrutta jag vill så gärna ta hennes magknip på kvällen så hon slipper, det skär så ont i mitt hjärta när hon är så ledsen,,, har ni mer tips än, minifom, magmassage,messmör å varmt bad så VÄLKOMNA MED DESSA tack =0)

Ska jag klippa lugg mån tro?? Sugen e jag iaf...

Nu ska jag klippa min kille..


Se till håll dig ung så du slipper russinpung.. ;0)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards