Alla inlägg den 14 december 2010

Av sara westberg - 14 december 2010 17:56

Dagen har gått, nu e det bara kvällen kvar... å den dagliga frågan.. mat?

Nåt kommer vi väl på.

Snoret e same same, men jag trottsa den å tog en frisk promenad med vagn å vovve här på em. Traska väl i ca 40 min frisk takt å det va skönt trots kylan, se hur förkylningen tar det, ingen har väl dött av frisk luft snarre tvärtom.

Alwa-Louise tog i när hon bajsa i dag så hon spydde över mig å sig, snutt prutt så söt, hon är som en liten fäktare armar å ben går i 300 knyck, å envis som få å ska fasiken inte ligga ner, helst om hon kunde skulle hon gå, själv!

Mammas å Pappas sötgris.

Å för övrigt så tvättade jag inte.

Men dammsugat har jag gjort, det rassalde i slangen jag gillar rassel det betyder skitigt å när det rasslar blir det rent.

Tydligen får jag inte lägga saker löst i diskmaskinen typ slevar å stekspadar å dyl, dom åker ner å stoppar snurreriet.

Okej jag fattar jag handdiskar dåligt å tydligen kan jag knappt sköta en maskin heller, påta kanske e min grej.

Skepp å Hoj

Se till å hitt på nå skoj.

/ Sara

 

Av sara westberg - 14 december 2010 11:42

tvättiden va i går... men det fanns en kl 13 i dag... orkar jag?? fan svettas ju nästan av å sitta i soffan!!

Alwa-Louise höll på å dö här för en stund sen, usch. Vet ni vad som hände??

Jag värmde inte maten tillräkligt fort, hemska mamma. Hon fick säkert vänta i 2 min  , sen när flaskan kom så va livet ljuvligt igen..

Älskade barn!!

   

  

Av sara westberg - 14 december 2010 09:09

Uppe vid halv 8, ut med hunden medans bebis sov kvar med pappa.

Jag e förkyld, helvete vad jag e förkyld å jag missbrukar nässpray.

Men min mamma säger att jag ska använda nässpray för å inte får öroninflammation, hoppas hon menar att det ska missbrukas. Det tror jag!

 

Alwa-Louise sov i sin säng till 05.45 i morse med ett mål mat i natt i hennes säng... sen fick hon komma över till oss myspys.

Nu ligger hon å stånkar för å troligtvis fylla sin blöja till bredden med typ bajs.

  

I dag blir det tvätta av. Annars ska jag nog mest missbruka nässpray å nysa snor, det e fint!

 

Pöss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards