Alla inlägg den 29 december 2010

Av sara westberg - 29 december 2010 08:27

I går var vi borta heeela dagen, drog till Gustavsvik vid 10.30 å bada ja inte jag då som tycker att min mage inte bör visas bland folk än...   

Vi mötte upp Mona med familj å dom bada, köpte tillslut en badblöja å ett badlakan till Alwa-Louise så fick hon mysa ner i lilla varma poolen med pappa .

Hon låg mest å kolla på allt runt omkring en massa intryck men oj så nöjd tjej  Hon fick ligga där kanske en kvart sen upp å av med badblöjan å in i varma badlakanet sköönt sa hon å kissa i vagnen.. det e super varmt inne på Gustavsvik så där kan man ligga i bara blöja å t-shirt i vagnen. Hon somna rätt fort efter lite käk då hon badat, sen va hon vaken kanske 20 min å så sov hon under hela lunchen vi åt å hela Mariebergsvängen vi tog å hela vägen förbi hemma å till Nora. Sen va hon vaken nån timme hos Mona å Andreas å hade lite kvällsskrik, meeen medans jag pusslade på Ophelia så tog Mona hand om Alwa-Louise å vips så sov hon.  

Va väl hemma vid halv tio så va hon vaken å åt å mös lite sen tog vi natt bredvid varann i sängen... trött mamma å trött bebis å världens bästa pappa.

I dag blir det Nora igen, klippa lite å lite ärenden hos min BM.

Ha en toppen dag

         Kraaam

           

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards