Alla inlägg den 19 december 2010

Av sara westberg - 19 december 2010 09:20

Det snöar ju en del... typ as mycket massor å åt sidled snöar det!! Spännande.. Å vovven bajja längst ute i parken där en massa barn leker så jag fick pulsa ut å plocka upp.. Yeeaahhh hon tyckte det va super när matte kom ut kanske va det så att vi kunde leka?! Ne sa jag okej sa hon å hämta en pinne, eeehhh är det inte lek å kasta pinne?? Jo men chef som hon e så kastade vi pinne i snöstorm å 23 m snö ( i runda slängar) Min mage mår inge bra.. undra vad det kan va?? Skönt är det inte iaf... å i går kväll nr 2 som Alwa-Louise inte hade mag ont... utan somna vid 19.15 å vakna bara till å fyllde på med mat då å då... dock snorig å hostig mammas fis... Ja  ja


Jag undrar varför vår minsta katt inte kan gå när han ska någonstans utan han måste springa sitt snabbaste å göra en massa mupp saker å så skäller jag på  honom då kollar han på mig å vickar på huvudet.. antar att han inte kan svenska.Får prova något annat språk nästa gång..

Försökte skala ägg här å då stal dom äggskalen av mig...   

Nu ska jag krypa till sängs igen å se om min mage vill bli min vän...


Hej svejs...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards