Alla inlägg den 15 december 2010

Av sara westberg - 15 december 2010 16:53

fick sig ett besök i dag vi skulle handle lite klappar, men icke sa nicke de fanns inte, för sjutton måste alltså i väg igen.

Alwa-Louise har fått sin första dos minifom se hur det artar sig, hon nyser som en liten mus oxå.. kan det vara förkylning för lilltösa oxå på G?? Hoppas ej.

Hon fick en juleklänning iaf.. pruttsöt blir hon i den.

Moffla kinabuffé gjorde vi innan vi pös hem igen.

Snart kommer det en fisk hit å hoppas hon har med pepparkakskladdkaka.

vet ni?! För att jag ska kunna läsa på skärmen utan brillor måste jag förstora texten...    Kanske knappt har ledsyn snart ha ha typ flaskbottnar som brillor vore ju snyggt för jag kan inte snitsen å få i linser .

Nu kaffe å nymobil pilleri... Xperia x10 mini. Fiiiin å passar mig.


Pöss å hej kurdistanpastej!

Av sara westberg - 15 december 2010 09:09

Is the shit! Jag älskar frukost! För det mesta iaf.

Alwa-Louise älskar oxå frukost eller hon älskar sin ersättning.

Åååå stackars lillatös vad ont i magen hon har på kvällarna, kolik kallas det visst å det gör så ont i mitt hjärta!

Det var bra när hon fick bada, läste det någonstans att ett bad med lite varmare vatten än vanligt hjälper dom att slappna av. Å visst gjorde det de hon hade hur kul som helst, han kan typ simma, men hon kan ju inte ligga i badet hela natten så det vart livat när hon fick komma upp. Stackars bebis. Hon somna tillslut helt utslagen på min axel å sov å sov å sov, en flarra mat i sängen vid ca 03 sen en hos oss vid 06.Mammas tös.

Tydligen kan man blanda i messmör i ersättningen, men minifom droppar ska inhandlas iaf.

 

I kväll kommer min Ida hit å ska klippa håret

tror hon ville ha pottfrisyr.

Det ska hon få med rakat under liksom det blir fint.

 

  

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards