Alla inlägg den 27 december 2010

Av sara westberg - 27 december 2010 17:24

Säger det i Alwa-Louise... 6010 gr å 59 cm lång... vår lilla tös hi hi

Vart till Söderköping å tillbaka baklyktor fanns det där.. som passa å hela å mkt fina nu ska volvon få hel lykta så han inte fryser om baken   


Herremingud säger jag oxå 99:-/kg för oxfilé på WILLYS... å en massa billigt på ICA vill åka å handla mat men e hungrig så då handlar jag garanterat 10000 för mkt... hi hi

ha en trevlig kväll


Sara

Av sara westberg - 27 december 2010 07:11

Vi somna i går efter en bök dag av Alwa-Louise inte mycket sm va bra nå längre stunder å sova nå längre va det inte tal om å inte heller sova själv.. bara på mamma eller pappa.

La in henne vid 21 i sängen men typ 21.03 låg hon å veva med armar å ben, hon fick en flaska mat men klockslaget vet jag inte, kanske runt 22 hon sula i sej hela men låg fortfarannde å veva..    till slut sa jag att nu ska iaf jag sova... så somna hon med... ca 23 kan jag tänka mig.. sen vakna hon å jag gick upp å gjorde flaska å vad e kl.. 06!!!! HEEELA NATTEN YEEAAAHH mammas å pappas gullehjärta..

Ja en flaska då vid 06 å så sover hon igen inte ens katterna har väckt mig inatt.

Snacka om toppen... Nu e jag vaken efter en promenad med Wilma i ca 1 dm ny pudersnö.. dricker kaffe å äter macka mums mums.

I dag blir det BVC å vägas å mätas.. uppdaterar om hur mkt hon växt..

Pöss så länge

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards