Alla inlägg den 16 december 2010

Av sara westberg - 16 december 2010 08:27

Jo visst, nu har mammas hjärta oxå blivit super förkyld. Hördes i går att det va på väg å nu e snor tiden inne, inte så tät att hon inte kan andas genom näsan men det hörs å hon hostar, å kliar med handen på näsan..   

Vart en del mag gråt i går kväll ändå trots minifom men inte lika hysteriskt tyckte iaf jag, å tidigt i morse kom det stora lasset i blöjan, hon såg så lättad ut men det vart lite knas för det va precis efter hon svalt sista slurken i flaskan å så tog hon i så all mat kom upp i kräks samtidigt å så snorig på det.. huuujeeeda mig.

Skönt va det iaf att det kom ett lass, ny blöja, ny torr pyjamas å så kröp vi ner i mammas å pappas säng å somna om , nära varann.   Mys   

Nu ligger hon kvar på min sida bredvid pappa å sover superskönt, uppe på en lite högre kudde så det blir lättare med hostet.

Inge feber iaf hoppas hon klarar sig, jag har inte haft feber iaf.Peppar peppar.


Lärde oss lite magmassage av Ida i går som man kan köra lite dagligen tänkte jag.

Å så badet, hon älskar det å blir tokig när hon ska upp.

Hon sprattlar å skvätter hejvilt, sötpruttan.


Å så kan jag tipsa er som inte ätit

PEPPARKAKSKLADDKAKA

Gör det!

Det e bra för figuren, alltonyttigt är bra för figuren, forskarna har bara inte insett det!

Tur att jag kan meddela er i tid.


  

Sånna skor har man när man springer, jag springer inte då kan man halka å sträcka sig typ.

Alwa-Louise springer mest när hon ligger men det går fort, med både armar å ben.

Exalterad typ när hon ser pappa, men det blir ju jag oxå när jag ser honom hmm ska nog oxå börja veva med armar å ben.. yeeaaah.

Puss å Kram Konsumbanan


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards