Direktlänk till inlägg 22 december 2010

Snart är det Gott Nytt Jul!!

Av sara westberg - 22 december 2010 17:59

Å dagen har vi spenderat på Marieberg med farmor å så fick Ikea sig ett besök å lite andra affärer... vi plocka själva till Alwa-Louise, det blev lite kläder spännande å öppna paket på julafton hihi . Vi fick oxå paket fast vi tog det på en gång, nya stolsdynor till köksstolarna.. det vart TIPPEN TOPPEN hela snoppen.. ouuuppss snopp får man säga snopp jaaaa det får man snopp snopp snopp snopp.

  

(Varför är allt understruket?? Ja ja bara så ni ska fatta troligtvis)   

Dan före dan före snoppare dan he he he..

Ååå i går hörde jag något på TV det va en egen företagare som nu skulle få näringsförbud... menar dom då att han inte får äta mer i sitt liv?? Taskigt bara för att han har förskingra lite slantar för staten vad gör det?? Svenska staten är så snål så förskingra för tusan, jobba svart så mkt du kan å se till å lev varje dag å ta vara på allt du har.  

 

Ja i morgon blir det å handla en massa mat å sen ska min kille laga en massa gott, har håller på att lägga in sill, den e ju sååå god.

Tur att min kille inte e en sill. Nog för att jag gillar sill eller typ älskar sill så vill jag ju inte va i hop med en sill.. NEJ det känner jag...

Å kanske två klappar till ska handlas... Bara vi hittar det vi söker dumt å köpa det man inte söker..

 

Vi åkte hem å fika här hemma efter allt handlande det va super super gott med kaffe å winerbröd å så åt jag ca 35 st pepparkakor med mögelost, det är så det knullar i mun så gott är det mummi jummi jum jum.

 

För övrigt så ber jag om ursäkt att jag inte blogga på 2 dagar skäms å det ska inte upprepas, kanske att jag tar ledigt på julafton men sen så.

 

Ååå nu har jag skrivit klart för i dag.. förbaskat vad kul att jag uppdatera.

 

Nu e det snart lägg dax eller nja typ iaf det må va fint å sova...

 

Puss å hej jultimotej ( finns det?? Ne)

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara westberg - 14 juni 2011 11:35

Bloggen till www.finest.se/alwalouise2010 hänge mä va....

Av sara westberg - 14 juni 2011 09:15

var det i går... =0p 9270 gr och 71 cm lång.. =0) ytterligare ett OK i rumpan för vår prinsessa... Var även till gammelmormorsmor på kaffe, å sen vidare till Maria å Sigge.. =0) Mkt trevlig dag ... I dag blir det nog lugnt om ingen kommer med n...

Av sara westberg - 13 juni 2011 07:05

Coolt att man förra året vid denna tid va gravid.. sån där lagom fin mage sen blev den gigantisk å ja iofs fin ändå.. :) Å världens finaste unge kom ut... I natt har hon sovit mellan typ 20.30-07... I går sov hon middag mellan 13-14 sen va hon vak...

Av sara westberg - 9 juni 2011 07:52

Är Alwa-Louise, När ska de gå över tro??  Pappa går ju bra men är det mamma så är det mamma, Puh å hon blir vansinnig om hon inte får komma till mig.. ja ja, min älsklings bebis.. I går kväll hade hon vansinnes utbrott vid läggning jag ville att hon ...

Av sara westberg - 8 juni 2011 12:33

Dagen efter tisdag å tisdagen bjöd på ett oväder delux... fyyy fan vad det blinka å small... hua hua hua... Jag va rädd faktiskt.. ;0) Åh inte gjorde det nå i lugten heller för lika kvalmigt å fuktigt å kvavt i dag... Men men.. Sommar sommar sommar.....

Ovido - Quiz & Flashcards