Alla inlägg den 17 januari 2011

Av sara westberg - 17 januari 2011 08:16

Å uppe med tuppen Alwa-Louise Härligt att hennes sova länge på morgonen tid är över så mamma kommer upp liksom. Mamma försöker få mig å¨somna om men om jag bajsar på mig så måste vi gå upp å då blir jag den gladaste å gör min pruttljud med munnen precis som mamma å pappa lärt mig..   

Typ så här ser jag ut när jag pruttar med munnen,har även börjat lagt till lite extra dreggel oxå.

I går va vi å kolla på hus det va det jag inte ville skriva om förens vi sett hur dt såg ut, men myyyys hoppas nu ÖBO går med på Direkt byte då kommer det gå undan å vi flyttar i februari till landet.Där vi har hästar å kossor utanför huset , altan, liten gräsmatta vedeldad kamin i vardagsrummet tvättstuga i källaren å ett extra litet rum till Alwa-Louise. Vi hoppas nu som bara den å ni andra kan ju hålla tummar å tår för oss.. =0)

Snart kommer tapet farbrorn å ska sätta upp det som behövs,

våran katt Buddah har tristess å Alwa-Louise sitter i mitt knä å gäspar.

Ja det va allt för just nu..

Puss  

Ovido - Quiz & Flashcards