Alla inlägg den 9 januari 2011

Av sara westberg - 9 januari 2011 11:22

å i dag är det antagligen söndag hela dan.

Alwa-Louise å jag var i går på 2 års kalas å sen till min moster Emma för å trycka mig proppad med tacos.Gött Gött!!

Alwa-Louise var glad fram till ca 19.45 då ledsnade hon men ack så trött, hon sov kanske 45 min hemma vid 12.30 sen en snabb vila på typ 20 min i bilen å så ca 20 min på kalaset, å så typ 20 min till moster annars vaken hela tiden.

När jag sen stoppa den halvt klagande bebisen i bilstolen å starta bilen sov hon nappen åkte ur å hon sov som en stock. Lite mat under natten å så vaknade hon med ett super flin vid 8.30 vi gick ut i vardagsrummet så mamma fick äta frulle, Alwa-Louise satt i babysittern å hade high life tjo å skratt med de små figurerna som hänger å gungar mer å mer ju mer hon sparkar med fötter å vevar med armar , finess tycker hon.  

Sen ni... va det lycka ska ni veta... ligga nakenfis å sprattla för fulla muggar på filtar på golvet det är söndags lyx.. alltså Alwa-Louise låg nakenfis inte jag, jag gillar inte å ligga nakenfis eller jo i andra syften inte för å sprattla på rumsgolvet  .

Har vuxit i från det , är ju lixom vuxen nu då ligger man inte nakenfis på rumsgolvet å vevar. Men det gör mammas fiiis ja ja nu sover hon iaf hon däcka på soffan efter välling.

I dag blir det inte många knop kan jag tro skulle vilja pka en sväng på tur men se det är ju IIIIIS ute.. å jag har ingen skridskobil.

Kisses & Hugs

Ovido - Quiz & Flashcards