Alla inlägg den 12 januari 2011

Av sara westberg - 12 januari 2011 09:03

åå det snöar, fiifittan vad gött.. som jag längtat efter snööö mummijummi.

Vart på en promenad med Wilma som är en löptik av det jobbiga slaget hon är behov av att ligga med nån snygg kille så jag ska se till att hon ringer Lex här i dagarna, han ställer upp det vet jag... det e lite av hans intresse å ligga å så är han smått förälskad i Wilma.

Käka nyss frulle å som jag skrev här om dan så är jag fruktansvärt yr å blir svimfärdig då jag reser mig osv.. så jag tänkte MESSMÖR är det ju massa järn i , jag gillart INTE men för hälsans skull så tänkte jag pina i mig på en macka, å jag pina å pina å pina mig det växte i munnen, sen gav jag den till Wilma ne no nepp nischt njepp NEJ jag Sara Kristina Westberg gillar inte messmör..

 

I går tog vi hela familjen en promenad till farmor å tillbaka det va halikgt men skönt, så efter denna promenad runda vi av med chips å godis till kvällsmat.. Lagom ju...

 

    

Förresten.. varför lyfter Wilma på benet när hon kissar,?? Hon är ju tjej? Trodde jag iaf ne hon har nog konverterat till killhund så att hon lagligt kan lyfta på benet när hon kissar, slicka på andras kiss ute å stå å lukta på en fläck i 23 min utan att det är något annorlunda.

 

Snart kommer Ida, Alvin å Ludvig busarnas busar vill säga..

Kanske ska Alwa-Louise få på sig kläder innan dom dyker upp, hon ligger nu å berättar något för sin pappa, det verkar viktigt för hon berättar högt å tydligt.

Troligtvis vill hon gå upp hi hi hi..

          

GULLUNGE!!

Ovido - Quiz & Flashcards