Alla inlägg den 11 januari 2011

Av sara westberg - 11 januari 2011 08:25

Ååå här här vi vakna.. =0) ALLA e vakna men snart kanske en liten fis somnar om igen eller ja vi får se.. hon ligger på golvet på sin filt å kollar tv å luftcyklar med benen, det e bra..

Jag dricker kaffe å glor runt. (på nätet) Hunden snarkar, min kille är snyggast i världen, katten sitter på pallen på balkongen å glor å jag ja glor...

Alwa-Louise somna duktigt i går, tog kanske 20  min med lite gråt sen sov hon å så vakna hon till å käka lite sen somna om själv igen.. Mamma gillar.

I natt när vi bytte blöja kände hon att det va dax å vakna till en sväng, jag log mot henne å hon flina tillbaka å så prutta hon med tungan å la även till lite bubblor TRIX! He he vi log å snicksnacka lite med varann tills det va välling dax å så somna vi...

I dag önskar jag att vår TV box från COM HEM komme, fick kanal kortet i går men det hjälper ju inte så mycket utan box... fast jag tror att det är i dag som vi kommer kunna sappa ännu mer tjiihhoooooo.

Ne nu ska jag ta lite järn tabletter å en till kopp kaffe.

Är väldans yr så fort jag ställer mig från sittande eller liggande...

Neee nu blir det bebis lek.. YES

PÖSS Sara

 

Ovido - Quiz & Flashcards