Alla inlägg den 6 januari 2011

Av sara westberg - 6 januari 2011 07:36

Å nu längtar jag fan efter våren.

Men neee det snöar å det ska snöa å det kommer snöoväder å ja pulsa hit å pulsa dit... Tror jag ska köpa mig en snöskottare alltså typ plogbil för shit vad man skulle kunna få jobba i dessa tider, eller kanske inte just jag i en snöskottare men min kille...Jag kan va hemma å se dollartecken rulla på kontot fast vi tar svenska dollar det e bäst.

I går somna Alwa-Louise med pappa vid strax före 20    så vi mös i soffan å kolla på film.

Sen har hon sovit toppen hela natten med lite mat å torr blöja stunder men somnat om direkt efter mammas gullsnutt.

Kalas va det i går Ludde fyllde 1 år lillakillen blivit så stor tyckte nyss han föddes men det va ju ja ett år sen..    Snart är vår tjej oxå där, hi hi jag ropa på Ludde i går varpå han vänder sig å samtisigt säger -Ää dää dåå? Gullfisen.

Alla paket han fick skulle först testas av storebror snart 3 år hi hi ja han gilla nyheternas behag, storkillen .

Ska ta en promenad med vovven till Willys å köpa ersättning till Alwa-Fis

funkar faktiskt mkt bättre med den Lemolac, som inte är utan mjölk helt men hjälper även matsmältningen massor... hon pruttar lite mer, men inga knip i lillmagen...  

    

Älskar mina händer   

   

Älskar å bada

   

Mamma å Pappa älskar mig!! 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards