Alla inlägg den 3 januari 2011

Av sara westberg - 3 januari 2011 13:12

Har just tagit en promenad till stan å tillbaka, skönt som tusan va det.

Alwa-Louise sov som en stock i vagnen hela tiden å sover ännu, skönt å sova vagnen i friska luften tycker hon.

I går va hon en ledsen bebis typ jättelänge hela kvällen så jag vart helt slut. Känner mig sååååå hjälplös i dessa stunder, hon spänner hela sig i denna magknip så aj vad ont det gör säger hon.

Bytte ersättning i dag å provar den utan mjölk se om det lättar för lilltösa i magen, kanske e hon känslig mot mjölk att det blir för mycket lixom, annars så är det bara kvällsskriket som vissa bebisar har.

Vi får se.

I morgon blir det lite Marieberg med besök av Rosi.. ska bli super kul å träffas å gå å strosa runt å fika å äta lunch.  

Å så blir det kalas i veckan.

Denna vecka kommer väl gå lika fort som alla andra.

Nä nu ska jag surfa runt lite å sen blir det nog lite säng mys.

Bye Bye



Av sara westberg - 3 januari 2011 13:12

Har just tagit en promenad till stan å tillbaka, skönt som tusan va det.

Alwa-Louise sov som en stock i vagnen hela tiden å sover ännu, skönt å sova vagnen i friska luften tycker hon.

I går va hon en ledsen bebis typ jättelänge hela kvällen så jag vart helt slut. Känner mig sååååå hjälplös i dessa stunder, hon spänner hela sig i denna magknip så aj vad ont det gör säger hon.

Bytte ersättning i dag å provar den utan mjölk se om det lättar för lilltösa i magen, kanske e hon känslig mot mjölk att det blir för mycket lixom, annars så är det bara kvällsskriket som vissa bebisar har.

Vi får se.

I morgon blir det lite Marieberg med besök av Rosi.. ska bli super kul å träffas å gå å strosa runt å fika å äta lunch.  

Å så blir det kalas i veckan.

Denna vecka kommer väl gå lika fort som alla andra.

Nä nu ska jag surfa runt lite å sen blir det nog lite säng mys.

Bye Bye



Ovido - Quiz & Flashcards