Alla inlägg den 9 juni 2011

Av sara westberg - 9 juni 2011 07:52

Är Alwa-Louise, När ska de gå över tro??  Pappa går ju bra men är det mamma så är det mamma, Puh å hon blir vansinnig om hon inte får komma till mig.. ja ja, min älsklings bebis.. I går kväll hade hon vansinnes utbrott vid läggning jag ville att hon skulle läggas i sin säng, det ville inte hon. Sen tog det en timme å söva henne.. JAAA !!

Just nu önskar jag pengar mest av allt faktiskt... hatar å vända på slantarna å inte kunna göra just något,, hoppas på skatten i dag då, å i morgon får min kära lön. Å den 23 e får jag. Som sagt, Men VARFÖR kan man inte få en månad utan räkningar.. förstå... woop woop.

Se vad dagen erbjuder, kanske lite gräsklippning om vädret håller sej... annars får vi se sen är det helg, antar att det blir fix på båten av min älskling, så vi snart kan puttra ut i HJÄLMAREN en varm sommar kväll... Ska para min Wilma oxå här i juni när hon börjar löpa. Så det så.....

I går när jag laga mat så brände jag smöret till såsen men upptäckte inte det förens mjölken va i så den vart bränd de lux... sen när jag skulle hälla av makaronerna så lossna handtaget från kastrullen... som tur va föll den i durkslaget... jo rå straffa mig bara gör det.. men va fan har jag gjort för å bli straffad... Ja det är väl att jag fick stressklippa mona å hennes barn så det vart skitkorv... men va sjutton barnet skrek å skrek å skrek inget att skylla på men jag blir skit stressad av att min bebis är ledsen å vill trösta.. :) Så förlåt MONA Å BARNEN att ni fick klippa om, hoppas ni vill leka med mig i alla fall i fortsättningen...   

Å ja en sak till jag fått för detta med klippningen en halv tand har rasat bort...


Förövrigt finns det något som heter "knull de lux" Googla på det.


Sug å svälj trevlig helg.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards