Alla inlägg den 4 juni 2011

Av sara westberg - 4 juni 2011 23:26

är den här nu??

Ja vi får hoppas på det...

Fullt hus fredag till lördag då stefans syster med kidz va här å hans lillebror med son.. så barn från 7.5 mån - 3 år... HIGH LIFE busiga barn... =09

I dag har jag gjort bal frisyr på stefans kusin Tessan.. vart fint.. Andra frisyren denna vecka.. =0) Jag e lite drottning över frissor... =0)

Men Alwa-Louise tror tydligen att jag ska lämna jordens yta så fort jag inte finns inom räckhåll så gråter hon hysteriskt å ingen annan duger, förutom mamma el pappa.

Å skitungen har lärt sig flirta å herregud vilken stjärna hon är alltså... underbart vackra fina fantastiska flicka....

Har gjort något så korkat å lyckats klicka mig till denna (länk) http://pappathobbe.blogg.se/index.html HuaHUA HAUHUHAU vad jag bölar alltså... vill bara ha mitt barn klistrat å sååå korkat å läsa alltså men men. Jag lider verkligen trots att man inte ens sett människorna... usch

Men nu är det läggdax känner jag i kropp å knopp..

It´s a day even tomorrow...

Älskar er Alwa-Louise & Stefan mer än livet...

     

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards