Alla inlägg den 18 maj 2011

Av sara westberg - 18 maj 2011 13:15

har jag vart ett tag... för vi har inte haft nå internet :) men nu verkar det funka..

hippe jippi...

Jag är ju 28 år nu å jävligt mycket klokare.. eller inte.

Annars har vi inte gjort så mycket.. En fin vovve fick hastigt & lustigt lämna vår jord för 1.5 v sen, nu leker han på gröna ängarna hela dagarna.

Alwa-Louise har fått sin tredje tand så 2 nere å 1 uppe men inte mitt fram utan på höger sida.. ha ha snyggt lillfis.

Snart e det dop å inget har jag förberett så skönt å ha allt i tid.. jo klänningen e ju hemma.

Klippt alwas farmor här på fm, å sen kommer Malin å klipper sig :)

Alwa-Louise sover helst inte middag utan gör massa annat tok. å somnar hon så sover hon ca 20-40 min 2 ggr/dag yeah :)

Men men hon är glad å finaste tjejen ändå :) skickar in lite pics ha det gött igelkött.

       


Ovido - Quiz & Flashcards