Alla inlägg den 1 maj 2011

Av sara westberg - 1 maj 2011 19:43

Det är sista meningen i en låt av Caj Karlsson -Dopvisa till Louise å denna mening är så sann!!

Jaja 1 maj har ju snart passerat tyckte nyss kl va 16 men nu är det kvart i 20.

Är snusksugen på flottpizza å vill trycka den snabbt å till det halsa en iskall cola light.. Sen ligga i soffan å bli lite tjockare JAPP.

Alwa-Louise har mani på tangentbordet å är med å skiver nu å talar å talar..

Så kul är det med web camera!!

   

      


Av sara westberg - 1 maj 2011 09:05

Eldade i tunna på gården tog nån öl när Alwa-Louise somnat.

La mig sent men äsch det rer sig hi hi

Man är inte van att vara vaken sent längre så känner mig bakis fast jag vet inte om man blir det av 3 öl på 5 timmar 33 cl ?!?!

I dag skiner solen fantastiskt vackert men det är lite kyligt än så länge..

I går satte min älskling upp min (alldeles för tidigt) Avlidna mormors lampkrona i hallen... inte för att hallen ä klar med tapeter men nästa vecka är planen att den ska bli klar... wiiiiiiiie ska bli gött

Alwa-Louise är världens sötaste när hon låter eh eh e h e,,, eller härmar oss å säger bappa när man ber henne säga pappa. om jag ber henne säga mamma blir det typ prutt med tungan å så avslutar hon med Bappa.. mhm ja ja

Visra två bilder på elden i tunnan i mörkret sent i går kväll...

Bye bye sugar pie.

.  

Nu är försommaren invigd på riktigt hörde det på smällarna i går.. dom panga ut vinter yeeeyyyyy

Ovido - Quiz & Flashcards