Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Täävla!!

Av sara westberg - 25 april 2011 09:41

Jag är med och tävlar.... häng med ni oxå...


Vi mår finemang här på landet ute mest hela dagarna å Alwa-Louise utvecklas maaassor... 6 mån kontroll på skärtorsdagen,,,

8300 gr å 69 cm lång.

Hon sitter själv och snurrar å är aldrig kvar där man lägger henne å tex springer å kissar.. I går så va vi ute, jag hade byggt ett lite sol tält mellan två solstolaR Å  en filt som vi mös på =0)

Skulle in å byta tröja för vi skulle å handla.. Jag va borta ca 1.5 min.

När jag kom tillbaka låg hon utanför filten å hade mossa/gräs i båda händerna å i hela ansiktet å lät babbbaaaaaaaababaaaa.. jag skratta så jag kved

Hon bankar gärna med händerna å testar sin röst i falsette högt å ofta =0)

Mest om man vill att hon ska sitta i knäet.

2 tänder en uppe helt, trodde den andre kommit oxå men stackarn hade ont i går kväll.. efter Alvedon så somna hon.

Hon har ju verkligen inte velat ha napp förr men i går fick hon nya å dom e goa =0)

I dag ska jag rida ooiiiii.

Puss snart dax för promenad..  klicka in å tävla ni med då... <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara westberg - 14 juni 2011 11:35

Bloggen till www.finest.se/alwalouise2010 hänge mä va....

Av sara westberg - 14 juni 2011 09:15

var det i går... =0p 9270 gr och 71 cm lång.. =0) ytterligare ett OK i rumpan för vår prinsessa... Var även till gammelmormorsmor på kaffe, å sen vidare till Maria å Sigge.. =0) Mkt trevlig dag ... I dag blir det nog lugnt om ingen kommer med n...

Av sara westberg - 13 juni 2011 07:05

Coolt att man förra året vid denna tid va gravid.. sån där lagom fin mage sen blev den gigantisk å ja iofs fin ändå.. :) Å världens finaste unge kom ut... I natt har hon sovit mellan typ 20.30-07... I går sov hon middag mellan 13-14 sen va hon vak...

Av sara westberg - 9 juni 2011 07:52

Är Alwa-Louise, När ska de gå över tro??  Pappa går ju bra men är det mamma så är det mamma, Puh å hon blir vansinnig om hon inte får komma till mig.. ja ja, min älsklings bebis.. I går kväll hade hon vansinnes utbrott vid läggning jag ville att hon ...

Av sara westberg - 8 juni 2011 12:33

Dagen efter tisdag å tisdagen bjöd på ett oväder delux... fyyy fan vad det blinka å small... hua hua hua... Jag va rädd faktiskt.. ;0) Åh inte gjorde det nå i lugten heller för lika kvalmigt å fuktigt å kvavt i dag... Men men.. Sommar sommar sommar.....

Ovido - Quiz & Flashcards