Alla inlägg den 13 april 2011

Av sara westberg - 13 april 2011 19:55

Vilken dag vi har haft :)

Besök på dan av Ida å barnen.. långpromenad tog vi allihopa innan Stefan åkte å jobba.. Sen en fika innan de pös hemåt, Alwa-Louise sov i ca 30 min till sen va hon sur, på allt speciellt på mig.. fast jag e bra på allt jag gör.,.. dvs lika bra som min vän carro hon uttryckte sig att hon är så bra i sin blogg å det roliga är att jag läste det men hörde henne säga det på hennes speciella vis att hon är så bra på att måla.. tex... eeeehh jag tror inte hon är så bra på att måla men vill man va bra på saker så är man det.. Alltså är jag oxå väldigt bra men dock inte på att måla... jag målar hej vilt å det blir liksom no good..

Men andra saker är jag bra på men jag kommer inte skriva ut dessa i bloggen så ni ska försöka överträffa min braighet...

Nu spåra jag i min berättelse om vår dag för jag är bra på det.. ja ja smög in till stan med mål att hämta Libero Up & Go paket man får från libero klubben... bra grejor taaack!! Men bäst va mötet på "Huldas Stallbacken" å påsen med leksaker av bästa Malin ooiii alwa-louise satt här hemma å röck i allt hi hi snuttan...

Nu har hon somnat här i min famn å nu sover hon för natten så får vi busa å pussas i morgon igen.. Nu ska jag snart göra eld i kaminen å så ragga kunder å klippa.. :) å så ska jag fundera på varför jag har så ont i ljumsken,,, det kan ju fan inte va för att jag e bra på att ha ont... hmm ne.

Har haft besök varje dag denna vecka å det är för att jag e bra på att ha besök, japp =0)

  

puss


Ovido - Quiz & Flashcards